A może inaczej?
Wielokrotnie już pisałam o tym, że jednym ze sposobów utrwalania wiadomości na temat lektur są w mojej klasie gry planszowe. Tym razem zaproponowałam chętnym uczniom pracę długoterminową w postaci przygotowania „planszówki" z „Akademii pana Kleksa". Gra, którą mam przyjemność Wam zaprezentować, jest autorstwa Nadii – mojej uczennicy z klasy piątej.
Jak się za to zabrać?
Gra jest bardzo ciekawa i zachwyciła nie tylko mnie, ale i wszystkich uczniów w klasie, ponieważ dziewczynka wplotła w jej fabułę ciekawe przedmioty. Są to m.in. kolorowe patyczki z pytaniami (zostały pomalowane farbą na różne kolory), czapeczki z urodzinowych imprez, guziki (jako pionki), czy też karteczki z pytaniami. Plansza również została wykonana samodzielnie, dlatego warto, by Wasi uczniowie też pokusili się o przygotowanie swojej oryginalnej karty z polami. Karteczki oraz patyczki z pytaniami umieszczam ku inspiracji na zdjęciach poniżej, a jeśli chodzi o instrukcję do gry – znajdziecie ją…
Życzę Wam inspirujących chwil. 🙂
IB
0 komentarzy